25 Aralık 2012 Salı

                                           BİTMİŞ HALİ
                                           ÖNDEN BİR GÖRÜNÜŞ
                                           BOYANMAMIŞ HALİ BOYAMAYA HAZIRLANIYOR
                                   BOYANMIŞ VE BİTMİŞ HALİ
                                 İLK DENEMELER ÇOK GÜZELDİ
                                     DAYAMAYI TUTACAK MENGENELERİ KAYNATIYORUM
                                        TEZGAHIN YAPIM AŞAMASI
 TEZGAHA 16 AMPER OTOMATİK ŞARTEL KOYDUM HERHANGİ BİR OLASI DURUMDA ATSIN DİYE
 BİTMİŞ HALİNİN BIÇAK GÖRÜNTÜSÜ
 MENGENELERİN YAPIM AŞAMASI
  İŞTE KULLANILMAYA HAZIR ARTIK
 1400WAT SUNTA KESME MAKİNASI
         SUNTA KESME MAKİNASINI TEZGAHIN ALTINDAN MONTE ETTİM
                              MENGENELER HAZIR
 TEZGAH ÜSTÜ DAİRE DESTERENİN DERİNLİK AYAR KONTROLLERİ
 KAYNAK İŞLEMLERİNİN SON HAZIRLIKLARI
 DAYAMAYI TUTACAK OLAN MANGENE NİN PARÇALARI
         YAPILAN MENGENELERİN KONTROLLERİ ZIMBA GİBİ OLMUŞ ÇOK GÜZEL
marongozlara iş yaptırmak ölümden beter oluyor bazen,en iyisi kendi işini kendin yapacaksın,hele birde elin takım taklavat tuttumu senden iyisi yoktur. ben marangozun birine iş yaptıracak oldum binbir  naz yapmama rağmen işim olmadı,bende çareyi  kendi ellerimle bir tezgah üstü daire destere yaptım,şimdi tüm çitalarımı,kovanlarımı,ruşetlerimi,katlarımı,hatta evimin odunlarını bu yaptığım tezgah üstü daire testereyle kesiyorum,şimdi ise marangozları unuttuk,daha iyisi de marongozlara yalvarmaktan kurtuldum.

2 yorum:

  1. ali çandır usta maşallah her iş geliyor elinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim,,ne yapalım hayat işte adama herşeyi öğretiyor

      Sil